Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

carnavalspak

  • Frances

    Hoi!

    Voor de carnaval heb ik zelf een spongebobpak gemaakt. Het was eerst een oude matras, en die heb ik doormidden gesneden en aan de zijkant met trekbandjes vastgemaakt. Ik heb de ogen en mond erop geplakt met stof en de neus was dan een gat waar mijn hoofd doorkon kijken. Ook zat er een strook bruine stof aan de onderkant, waar ik ook een korte broek van heb gemaakt. hij leek levensecht, en ik heb dan ook enorm veel leuke reacties gekregen. Het was wel erg lastig om te dragen, omdat ik niet recht vooruit kon lopen in de drukte, anders zou ik iedereen meeslepen want hij is dus wel erg groot.

    Misschien een leuk idee om zelf te maken en misschien wil je hem wel kopen. Hij is alleen niet meer helemaal heel. De mond moet er nog even op geplakt worden en er staat een voetafdruk op zaijn bloes. Maar die bloes kun je er misschien wel opnieuw opmaken. Ik heb nog geen digi-foto ervan, maar dat wil ik gauw doen. wil je hem dus zien, laat het me weten dan kan ik de foto naar je mailen.

  • Jan

    Hoi Frances ik zou graag een foto ontvangen van je pak. Ik ben erg geinteresserd en wil hem misschien wel kopen, vooral omdat het zo'n groot pak is waar iedereen in past. Ik ben benieuwd. Groeten Jan.

  • Johan vd Ven

    Heb je hem nog te koop?

    Wij willen hem misschien wel kopen.

    Mail ff een foto.

    alvast bedankt