Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik mag niet naar Spongebob kijken

  • Ciska

    Hallo allemaal

    Ik hoor heel veel vrienden over Spongebob Ik kan er niet over mee praten want ik mag het niet zien van mijn moeder. Ook mag ik die film niet hebben voor mijn verjaardag. Ik vind dit heel erg gemeen van mijn moeder. Ik mag alleen maar naar Zapplin kijken en dat vind ik niet leuk. Wat kan ik hier aan doen

    Groetjes Ciska 8 jaar

  • jordy

    ga vaker naar je vrienden en kijk gezellig mee of je kijkt stiekem iets anders als je moeder er niet is

    ik heb namelijk het zelfde probleem als jij alleen dan met andere seriesCiska schreef:

    >

    > Hallo allemaal

    >

    > Ik hoor heel veel vrienden over Spongebob Ik kan er niet over

    > mee praten want ik mag het niet zien van mijn moeder. Ook mag

    > ik die film niet hebben voor mijn verjaardag. Ik vind dit

    > heel erg gemeen van mijn moeder. Ik mag alleen maar naar

    > Zapplin kijken en dat vind ik niet leuk. Wat kan ik hier aan

    > doen

    >

    > Groetjes Ciska 8 jaar

  • KrokanteKrab

    ahhhhhhhh wat zielig

  • joyciejj

    Hallo allemaal ik ben joyce en ik mag wel nickelodeon kijken het is een leuke zender en spongbob is te gek!! ik een tip voor jullie ga is naar www.nickelodeon.nl en druk maar is op de gehijme knop daar kun je stieken tv kijken!! groetjes joyciejj

  • Vina Sabos

    Je moeder moet zich schamen, spongebob is onmisbaar in de opvoeding van een kind!!

  • Starsky

    Mijn moeder heeft me knuffel van Patrick weggegooit omdat ze hem niet slim vond kijken :(

  • lizzy

    heey

    dit slaat helemaal nergens op wat denkt zij wel niet

    mijn moeder weet dat ik dit stuur en ze vind het goed

    mijn moeder is gek op spongebob en ik ook

    laat dit een les voor je moeder zijn

    dit is voor de moeder van jou: spongebob is een goede manier om uw kind wat bij te brengen op een leuke manier spongebob is namelijk niet alleen een maf ventje maar hij word ook vaak gepest en deze serie laat zien dat je samen met vrienden overal door heen kunt komen!

    kijk naar de vrienden van spongebob:sandy en patrick die helpen hem in geval van nood als hij bijvoorbeeld door leenders de kreeft word gepest of door okto gepest.

    dus aan alle ouders laat uw kinderen spongebob kijken zo weten ze dat ze op vrienden kunnen vertrouwen!

    groetjes een spongebob fan

  • randy

    1 waarom mag je niet kijken ?

    2 zeg je moeder dat je heel graag wilt kijken

    3 zappelin is bagger

  • dabigG

    ja das vervelend voor je

  • Spongebob

    Jammer Joh

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.